Rabu, 30 September 2015

OST DRAMA HELLO MR PERFECT AKASIA TV3

Assalamualaikum..

Fattah Amin & Ruhainess 

Drama yang akan menggantikan Mencintaimu ialah Hello Mr. Perfect.. drama adaptasi novel dari penulis Waniey Zakaria,, :)

OST untuk drama ini ialah dari
 Nomad -  Sorry Sorry Sayangku..

Hello Hello Mr Perfect
Siapakah kau? Cantikkah kau ?
Perfectkah mu untuk menjadi kekasihku
Namun ku tidak pernah mengalah
Tetap juga mahu bersama dengan aku
Akhirnya aku mula sedar
Yang aku mula menyintaimu
Tetapi disaat itu kau telah pergi

Dimanakah kau sayang
Puas ku mencari dirimu
Merajukkah kau dengan aku
Maafkanlah aku

**
Sorry sorry sayangku
I love you
Sorry sorry sayangku
I miss you
Sorry sorry sayangku
Kembalilah dikau kepadaku

**
Sorry sorry sayangku
I hate you
Sorry sorry sayangku
I don't trust you
Sorry sorry sayangku
Kerna dulu ku mengkhianati dirimu

Maafkanlah aku sayang
Aku mengaku selalu curang
Selalu menyakiti hatimu
Selalu mencari salahmu
Ku tidak pernah menghargai kasih sayangmu
Namun kini segalanya telah terjawab
Baru ku  tahu ku tidak boleh tanpamu
Dan sesungguhnya ku telah jatuh cinta denganmu

Dimanakah kau sayang
Puas ku mencari dirimu
Merajukkah kau dengan aku
Maafkanlah aku

Ulang 2x **

Kembalilah padaku..

Sekian, Nur Nadheera 






1 ulasan: