Jumaat, 24 Jun 2016

Riang Ria Raya Blogger Contest by Lazada

Assalamualaikum.. Hi~

Zati rasa, zati dah lama tak bukak blog ni herrmm.. tiada mood nak tulis dan tiada idea nak tulis apa. Mood datanglahhhhh!!!! hehehe.

Sekarang zati dah ada mood sebab Zati nak join contest raya dari Lazada !! Yeahhh. Tapi zati join last minute ni hahaha hope dapat lahh kekekeke!


"Riang Ria Raya Blogger Contest bersama Lazada" 





Kalau zati ada budget raya RM500 untuk raya tahun ni, rasanya zati nak pilih apa ekk di Lazada? hermmm..

King Size Multifunction Wardrobe (LINK)

RM 42.00

Jjjangg!! lawakan warna unggu pula tu, kalau ada wardrobe ni bolehlah zati dan adik zati share letak semua harta karun kitaorang yang banyak tu. setiap bahagian tu kita boleh guna dengan baik dan kemas.

Foldable Long Sofa Chair (LINK)

RM 66.60

Ini pun smart juga, foldable long sofa. Kalau letak sofa ni depan TV sambil tengok cerita raya dan makan kuih raya mesti seronok ni takpun duduk atas sofa ni sambil baca novel ! Wahh!! Kalau abang  Zati guna mesti dia seronok dapat lepak depan TV lepas penat beraya hehehe.

Moving Kitchen Storage (LINK)
RM 93.79

Yang ini Zati nak beli untuk Mak Zati, moving kitchen storage. Kalau raya-raya ni mesti ramai tetamu yang datang rumah kan jadi kalau ada benda ni senang sikit kerja memasak mak zati kat dapur. Betul tak! 

Office chair (LINK)

RM 150.00

Ini zati pilih untuk ayah zati yang suka berkerja depan komputer yang lama punya boleh buang lah hehehe, pakai yang ini selesa sikit jadi kalau buat kerja taklah sakit-sakit badan, betul tak! Pilih warna hitam sebab hitam kan warna yang cool.

Casual Backpack Grey (LINK)

RM 49.00

Ini pula untuk Zati hehehe, backpack warna grey, beg ni boleh Zati isi barang-barang raya atau barang peribadi Zati bila balik kampung kan.


Jadi total pembelian Zati ialah: RM 401.39

Jimat sangat kalau bila barang kat Lazada ni !! Sempena Hari Raya tahun ni Lazada telah mengadakan promosi yang terbaik iaitu Lazada telah menawarkan diskaun sehingga 92%! Wahhh!!! Daebak!


Click link untuk join contest ini : http://www.lazada.com.my/blogger-contest/
Tarikh contest tamat: 24 June 2016 / 3 petang

Sekian, Nur Nadheera











4 ulasan: