Ahad, 20 Oktober 2013

Wali Band The Best

assalamualaikum...

huh..terasa lama pulak tak update enty hahaha baru 2,3 hari tak update dah terasa lama hehehe.. memandangkan tajukpun berkisar tentang waliband so aku nak citer mcm mana aku kenal wali band ...

home. tak salah aku waktu jenjalan kat youtube aku first tgk tajuk lagu waliband yang aku minat ialah CARI JODOH... best laa lagu nii amazing  sangat. semua lagu yang waliband mesti tersangkut punya kalau dengar lagu yang diaorang bawa best and perkara yang penting adalah suara music...emm music is the best



antara lagu waliband yang aku suka nice
star cari jodoh       star yank                       starputih-putih melati
star dik                  star sayang lahir batin    stardoaku untukmu sayang



tiekorang minat Wali Band tak ? lagu apa kongsilah kat comment .




1 ulasan:

  1. Lagu wali band nie banyak yang best2 .. Budak2 kecik pun pandai nyanyi lagu diorang haha

    BalasPadam